zaterdag 16 augustus 2014

Tienertour #1 - Utrecht, Amsterdam & Zaandam met Lies


Lekker geen school en dus ging ik op pad samen met Lies. En dat is niet één dag, het zijn maar liefst drie dagen. We gaan op tienertour! Woensdag 13 augustus was de eerste dag en ons plan was om naar Den Haag te gaan. Na een paar minuten hebben bijgepraat kwamen we tot de conclusie dat we toch naar Groningen wilden. Eenmaal op het goede perron zagen we dat het ontzettend druk was en dus besloten we uiteindelijk naar Utrecht te gaan. Lekker besluiteloos dus, maar een ding was zeker: het was super gezellig.

Terwijl we in de trein zaten hadden we het erover, Lies en ik kennen elkaar al meer dan 15 jaar! Onze moeders waren bevriend en zodra Lies geboren was zijn we met elkaar in contact gekomen. Nog altijd vind ik ons contact super leuk. Soms zien we elkaar een tijd niet, maar dat maakt helemaal niks uit. Ook na een aantal maanden is het niet ongemakkelijk en gaan we gewoon verder, daar waar we gebleven waren.


Utrecht



Amsterdam Vondelpark




Winkelen bij H&M Amsterdam

Winkelen in Zaandam (o.a. Primark)

De terugweg, eten op Utrecht centraal

En dat was onze dag in Utrecht, Amsterdam én Zaandam. Ik vond het super gezellig met Lies, dus gelukkig hebben we nog twee daagjes over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.