vrijdag 1 augustus 2014

Zomervakantie '14 #3 apen, kerk

Dit is een verlaat bericht omdat de wifi in Frankrijk zo slecht was. Inmiddels ben ik alweer thuis.


Hoi allemaal,

Inmiddels zit ik al tien dagen op de camping en dat betekend dat ik nog zo'n 4 dagen heb. Ik baal echt als een stekker want ik heb echt een geweldige vakantie. Tegenover de camping is een jongerenveldje waar Alannah en ik slapen en dat is super gezellig. We hebben namelijk een vijf persoonstent dus we hebben regelmatig logees. Ik heb inmiddels zo'n veertig nieuwe mensen leren kennen en ze zijn stuk voor stuk allemaal leuk.


Een paar dagen geleden zijn we naar een kerk geweest en ook naar een soort Franse apenheul. De apen mochten we voeren met popcorn en dat was echt heel cute.


Ik zit nu met zes mensen aan het zwembad, dus ik ga even lekker verder zwemmen. Het zou goed kunnen dat dit één van de laatste vakantieposts is, want woensdag gaan we weer naar huis.

2 opmerkingen:

  1. heel mooie foto's!
    Ziet er echt een prachtige omgeving uit

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.