vrijdag 1 augustus 2014

New in: Boek van Mascha & hoesje van Mini In The Box



Ein-de-lijk, ik heb het boek van Mascha Feoktistova. Ik wilde dit boek al vanaf het begin graag hebben en nu heb ik het dan eindelijk in mijn bezit. Voor mijn telefoon wilde ik ook graag een nieuw, goedkoop hoesje en dat kreeg ik laatst ook binnen. Vandaag ga ik het aan jullie laten zien.


Dit artikel is geschreven op 14 juli 2014, maar het komt nu pas online omdat ik dus vooruit heb geschreven. Ik heb ze dus al een wat langere tijd in mijn bezit, maar ik denk dat dat voor het artikel niet zo veel uit maakt.



Over het boek van Mascha kan ik eigenlijk super kort zijn. Ik ben heel blij dat ze een boek heeft geschreven en het ziet er echt prachtig uit. Ik heb het nog niet gelezen, maar de vormgeving vind ik fantastisch en er zitten prachtige foto's in.



En dan nog mijn telefoonhoesje. Ik heb een telefoon waarvoor niet heel veel hoesjes verkrijgbaar zijn en daarnaast wil ik er niet veel geld aan uitgeven. Uiteindelijk kwam ik uit bij Mini In The Box en daar hebben ze echt hele goedkope hoesjes. Ik vond voor mijn telefoon niet zo heel veel leuke hoesjes, maar deze vond ik wel oké.


Het duurt 10 tot 20 dagen voordat je hem binnen hebt, maar dat vind ik helemaal geen probleem. Zeker omdat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Daarnaast hoef je ook geen PayPal of een creditcard ofzo iets dergelijks te hebben. Je kunt gewoon betalen met Ideal. 


Het wordt bezorgt in een vrij groot doosje. Het kan niet door de brievenbus en dat komt door het 'luchtkussentje', zo is het extra goed beschermt en dat vind ik zelf wel heel fijn.

May The Odds Be Ever In Your Favor

Eerlijk, ik vind dit geen heel mooi hoesje en eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat er aan de bovenkant en onderkant helemaal geen hoesje zit om hem te beschermen. Toch vind ik dat ik niet mag klagen, zeker omdat hij spot goedkoop is en de quote vind ik ook wel mooi :). Oké, ik kom er nu achter dat dit een quote is van 'The Hunger Games' haha.


Met het boek ben ik in ieder geval super blij en het hoesje vind ik gewoon leuk. Geen super bescherming, maar de quote blijf ik wel leuk vinden. Bij Mini In The Box kun je ook super leuke sieraden bestellen, dus neem daar zeker eens een kijkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.