woensdag 30 juli 2014

The Body Shop Honey Mania Lip Balm


In december kocht ik drie lipbalms van TBS en sindsdien ben ik stiekem een beetje verslaafd. Ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe en dus kocht ik een balsem uit de Honey Mania lijn. Als je me goed kent dan weet je wel dat ik niet van honing houd. Ik zie je al raar kijken: waarom koop je dan een lip balm met een honinggeur? Goeie vraag, dat ga ik je allemaal uitleggen in deze blogspot.


Allereerst ben ik gewoon echt heel erg fan van Bodyshop producten. Ik ben dol op de bodybutters, maar de lip balms vind ik ook heel prettig. Ik had inmiddels al drie varianten - shea, mango en coconut - en toen ik las over een nieuwe honing variant (die inmiddels niet meer zo nieuw is) was ik toch niet onmiddellijk enthousiast. Omdat ik dus niet zo van honing hou, maar toen ik las dat de geur niet heel duidelijk is, was ik toch wel benieuwd. Kun je me nog een beetje volgen?...


De potjes vind ik heel schattig. Zeker als je er zoals ik vier (of meer) hebt. Ze zijn kleurrijk en daardoor vrolijk en daar hou ik wel van.


Honey Mania is anders dan de andere balsems. Iets minder crème-achtig maar wel vettig, lekker! De geur is warm, maar je herkend niet super duidelijk honing zoals ik al zei. De werking is gewoon prima. Lekker voor op een winterse dag, maar nu in de zomer vind ik hem ook prettig.



De lip balms van The Body Shop zijn gewoon goed. De geuren vind ik (bijna) allemaal lekker, de substantie is perfect en de werking helemaal goed. De honinggeur vind ik fijn, niet te aanwezig en net iets meer dan neutraal. Ik ben blij dat ik een vierde aan mijn stash heb kunnen toevoegen :).

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en vind hem zooo lekker ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind honing ook niet in elk product fijn! Uit deze lijn heb ik wel al twee keer de scrub gehad, die is ook erg fijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.