zaterdag 2 augustus 2014

Zomervakantie '14 #4 Parijs

Voor de duidelijkheid, ik ben alweer thuis in Nederland.

Donderdag 31-7-14 Parijs



Hee allemaal,

Inmiddels is mijn vakantie bijna aan zijn einde gekomen. Gisterochtend hebben we de camping verlaten en dat vond ik toch wel heel erg zuur. Ik heb echt een geweldige tijd gehad met ontzettend gezellige mensen die ik echt heel erg ga missen. Ik hoop dat het contact met een aantal blijft, want het klikte echt heel goed.



Nu op dit moment zit ik in onze hotel in Parijs. We hebben ons net even opgefrist en dan gaan we zo meteen even Parijs in. We hebben niet heel lang, we zijn immers op weg naar huis, maar we gaan even langs de Sacré Coeur, de Eifeltoren en een hapje eten. Morgenochtend gaan we nog even winkelen bij Primark in Parijs en dan gaan we echt naar huis.



Zodra ik thuis ben ga ik één groot verslag maken met meerdere foto's. Dat artikel zal later deze week online komen.

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ennuh, komt er een shoplog van de Primark online? ^^x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.