woensdag 10 september 2014

(Her)ontdekt - nazomer


Eindelijk na een hele lange tijd weer een keer een (her)ontdekt artikel. Ik heb de afgelopen tijd weer een heleboel mooie producten ontdekt die ik ontzettend graag met jullie wil delen!






Allereerst iets wat geen beautyproduct is maar een geurkaars. Normaal gesproken koop ik eigenlijk alleen maar roze of witte kaarsen, omdat dat in de kleuren van mijn kamer is, maar deze keer was ik echt enthousiast over de geur. Ik kocht bij Ikea een geurkaars in de geur perzik en die ruikt echt fantastisch. De deksel is super handig om de kaars mee te doven en 25 branduren is ook niet verkeerd. Ikea Flärdfull perzik €2,49


In het vorige (her)ontdekt artikel liet ik een bodysplash van Victoria's Secret zien, maar nu heb ik een nieuwe favoriete geur. Coconut Passion is een heerlijke kokos geur met een vleugje vanille. Erg lekker en de flacon vind ik echt heel erg leuk. Victoria's Secret Coconut Passion €8,99


Dan heb ik hier Catrice Colour Correcting Mattifying Powder. Ik vind deze heel fijn, maar ik heb eigenlijk gewoon poeder in het algemeen herontdekt. Zeker op de warmere dagen vond ik het heel erg prettig en zeker deze poeder matteert super goed maar je behoudt wel een natuurlijke glow. Catrice Colour Correcting Mattifying Powder €4,59


En dan een concealer waar ik al ontzettend lang benieuwd naar was. Essence Stay All Day Concealer is ontzettend fijn voor onder je ogen, is super licht en verdeelt heel makkelijk. Essence Stay All Day Concealer €2,59


Weten jullie nog dat ik deze liet zien in mijn Parijs Shoplog? In dat artikel schreef ik dat deze niet in Nederland te koop is, maar inmiddels heb ik hem bij Kruidvat gespot! Het is een ontzettend fijne lipbalsem, geeft een heel mooi tintje en ruikt net als de perzik geurkaars goddelijk!


Mijn meest favoriete product van de maand is ongetwijfeld Kruidvat Bruin Zonder Zon Notenmelk. Ik smeer mijn benen hier af en toe mee in voor een natuurlijke bruining en het geeft zo'n mooi effect. Hij verdeelt makkelijk, laat geen vlekken achter als je goed smeert en geeft een heel subtiel, natuurlijk resultaat. Ik ben hier echt heel erg over te spreken en gebruik hem met regelmatig, aanrader! Kruidvat Bruin Zonder Zon Notenmelk €5,49


Oogschaduw als favoriet, wie had dat ooit gedacht? Eindelijk ben ik zover dat ik (af en toe) oogschaduw draag naar school. Ik kan nog helemaal geen mooie looks maken, maar ik vind het wel steeds leuker worden. MUA Undressed is een perfect palette om mee te beginnen en dus gebruik ik deze regelmatig. Mijn favorieten kleuren zijn shade 5 en shade 6, de matte bruine tint en de shimmery gouden. MUA Undressed €5,99


En dat zijn al mijn (her)ontdekte producten alweer. Al met al best verrassend en vooral ook heel erg verschillend, leuk om te zien vind ik zelf.

Wat zijn jouw favorieten/(her)ontdekte producten van de afgelopen tijd?

2 opmerkingen:

  1. Fijne producten heb je herontdekt! De body splash van Victoria Secret lijkt mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al zo vaak staan twijfelen bij MUA palettes... Nog steeds geen gekocht, haha! :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.