zaterdag 18 oktober 2014

Catrice Luxury Lacquers tweede schap - 01 Champaign Rain


Waarschijnlijk wisten jullie wel dat Catrice sinds kort een tweede schap heeft, maar wisten jullie ook dat er daar nog meer Luxury Lacquers te vinden zijn? Naast een heleboel kleuren Luxury Lacquers zijn er ook nog een heleboel andere producten te vinden, yes! Ik kwam het schap bij ons in de stad tegen en nam toen 01 Champaign Rain mee.




De kleur Champaign Rain deed me eigenlijk onmiddellijk denken aan Essie Beyond Cosy van de kerstcollectie in 2012. Beide zijn het namelijk gouden kleuren, maar wel heel erg uniek. Het zijn namelijk koele gouden tinten, een soort witgoud ofzo. Ik heb ze nog niet naast elkaar geswatcht, maar dat zou ik nog wel kunnen doen.



In het flesje zit 11 ml en dat is iets meer dan een lak uit de 'Ultimate Nail Lacquer' lijn. Dat mag ook wel, want ze zijn weer een stukje duurder. Gelukkig kun je hier lekker lang mee doen, want voor een dekkend resultaat heb je maar twee laagjes nodig.


 De lak lakt zeer prettig, maar je moet er wel opletten dat je niet teveel met het kwastje pakt. Na het lakken droogt deze tint vrij snel, maar je zult wel even stil moeten zitten. Kijk even een YouTube filmpje en je kunt weer verder met waar je mee bezig was.



Ik vind dit echt een hele mooie kleur voor de beginnende herfst, maar ik zie mezelf dit ook wel dragen met kerst. Naast deze Luxury Lacquer zou ik sowieso even kijken naar Catrice tweede schap en Essence derde, want er zijn een heleboel mooie producten te vinden. 

Catrice Luxury Lacquers zijn te koop bij Kruidvat filialen met een tweede Catrice schap voor €3,59.

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.