maandag 20 oktober 2014

Maybelline Babylips Electro Berry Bomb


Sinds een tijdje zijn er vijf Babylips in het vaste assortiment, later kwam Peach Kiss naar Nederland en sinds deze maand is de Electro LE in de drogisterijen te vinden. De Babylips Electro collectie bestaat uit zes verschillende lipbalsems, waarvan er vier een tintje hebben. Super leuk natuurlijk en dus nam ik een paarse balsem mee, Berry Bomb.


In Maybelline Babylips zit onder andere sheaboter, honing en vitamine E. Allemaal hebben ze een aparte geur en/of kleur en soms geven ze een tintje. In deze collectie zitten zoals ik al zei zes verschillende: Berry Bomb (paars), Fierce n Tangy (geel), Oh! Orange (oranje), Pink Shock (fuchsia), Strike A Rose (roze) en Minty Sheer (groen). De groene en de gele zijn transparant, de rest geeft een tintje aan je lippen.



Paars is misschien niet de meest voor de hand liggende kleur, maar juist daarom leek het me wel leuk om het eens te proberen. Daarnaast zijn donkere bordeaux tinten en vampy paarse kleuren helemaal in deze aankomende winter. Berry Bomb is een paarse kleur en vind ik eigenlijk wel mooi op mijn lippen, zeker omdat mijn lippen als best donker van zich zelf zijn. De geur is lekker aanwezig, ik ruik zoete bessen.




De lipbalm maakt mijn lippen lekker zacht en dat daar een leuke kleur bij zit vind ik mooi meegenomen. Ik heb er inmiddels zes, maar ook deze krijgt een mooi plekje in mijn stash, want zo'n kleur had ik nog niet. De swatch schrikt misschien een beetje af, maar op je lippen pakt het heel anders uit.


Maybelline Babylips Electro zijn vanaf oktober 2014 te koop bij de drogist voor €3,99.

3 opmerkingen:

  1. Ah wat grappig, precies deze Baby Lips kocht mijn moeder een jaar geleden in Amerika omdat de LE toen daar werd gelanceerd. Hij is echt fijn inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik hem uiteindelijk toch niet zo vaak uit mijn stash pak. Gewoonweg omdat het paarse kleurtje toch wel een beetje zichtbaar is en nou ja, het is paars... If you understand what I mean. Maar hij ruikt wel heel lekker;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar weer dat Nederland toch wel een beetje achterloopt haha. De paarse kleur is misschien wel moeilijk te combineren, maar ik vind hem wel heel gaaf. Ik ga kijken bij welke gelegenheden ik deze kleur kan dragen. Gelukkig valt de kleur op mijn lippen iets meer roze/paars uit en is het niet echt lila.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.