dinsdag 2 december 2014

Essence LE Come To Town lipsticks


Bij mij duurt het altijd een hele tijd voordat de kerstkriebels komen. Eind oktober liggen de meeste winkels al vol met allerlei kerstzooi, maar eerlijk, ik heb daar dan nog helemaal geen zin. Ik zie er nog eerder tegenop dan dat ik er enthousiast van word en wacht op het moment dat het 1 december is. Want zodra 1 december op de kalender te zien is, word ik wel enthousiast. Enthousiast van kerstkransjes, candycanes, sfeerverlichting, warme chocolade melk én kerst lipsticks. Essence heeft in de maand december een limited edition genaamd Come To Town uitgebracht, waarvan ik vandaag twee lipsticks review.



Als ik voor een gevuld Essence LE schap sta, ben ik eigenlijk altijd enthousiast.. Lekker fout een heerlijk materialistisch, maar ik kan daar echt blij van worden. Ik nam een nagellak setje mee en deze twee lipsticks genaamd 01 is that you, santa? en 02 wrapped in pink.



01 is een prachtige klassiek rode kleur en 02 een mooie berry tint. Perfect voor de koude, feestelijke maanden. De lipsticks hebben een zachte, romige structuur waardoor ze makkelijk aanbrengen.


01 is that you, santa? is een basic rode kleur. Niet 'bam in your face', maar gewoon, mooi, opvallend rood.



Wil je een iets gewaagdere kleur dragen dan kun je gaan voor 02 wrapped in pink. Ik vind dit erg mooi, maar niet bij mezelf. Paars moet je aandurven en ik geloof dat ik dan toch liever een rode tint draag.




Kijk, dit is het pigment van de lipsticks. Ontzettend romig en van goede kwaliteit. Ik vind het twee prachtige kleuren.


Eigenlijk heel erg positief dus. Ik zou zelf 02 niet echt heel snel dragen, maar de rode kleur vind ik heel erg mooi. Mocht je wel opzoek zijn naar een paarse budget lipstick dan zou ik zeker even kijken bij Essence.

Essence Come To Town lipsticks zijn verkrijgbaar bij Kruidvat vanaf eind november voor €2,39. Zolang de voorraad strekt.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleurtjes echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die paarse kleur is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou net de paarse kleur veel liever dragen dan de rode, wauw! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh hele leuke kleurtjes alvast
    ze lijken mij echt romig
    benieuwd hoe ze op de lippen staan

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw beiden zijn echt prachtig, vooral de paarse! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.