dinsdag 27 januari 2015

Mijn favorieten - Loavies Lovely Spring


Jaaaa, mijn favoriete webshop verkoopt vanaf gisteren hun nieuwe lente collectie. Ik ben dol op Loavies dus kon ik het niet laten om meteen een wishlist te maken. Helaas kan ik echt niet alles betalen, maar misschien dat ik nog wel één of twee dingetjes ga bestellen. Klik verder voor meer informatie over de artikelen.


1. Copper Board €14,95
2. Spring Bracelet €14,95
3. Spring Time €69,95
4. Black And Pretty €29,95
5. Mint Knot €24,95
6. Pretty Subtle €12,95
7. Flair Top Red €24,95

Alle items zijn hier te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.