zaterdag 21 februari 2015

Stel, je mag je hele leven nog maar twee kleuren nagellak dragen..


Wat dan, wat voor kleuren zou jij dan dragen? Voor sommige mensen misschien een hele makkelijke vraag omdat ze nooit nagellak dragen, maar ik draag altijd nagellak dus voor mij is de vraag een stukje moeilijker. Vandaag laat ik jullie zien welke twee kleuren ik dan zou dragen en waarom.

Het eerste waar ik eigenlijk aan dacht, is dat ik een zomerse en een winterse kleur wilde kiezen. Denk bijvoorbeeld aan neon koraal en bordeauxrood. Ho, stop, wacht. Je moet het je hele leven lang dragen, ongeacht seizoen, ongeacht je leeftijd. Het liefst kies je dus iets tijdsloos, iets wat bij ieder seizoen past. En zo kwam ik uit bij rood en een nude tint.


Klassiek rood is wat mij ontzettend krachtig en heel tijdloos. Nu ik 16 jaar ben draag ik veel rood, maar rood kan ook nog prima als je 65 jaar bent vind ik persoonlijk.


Jaha en dan zijn we bij nude. Niet iedereen houdt misschien van nude tinten, maar persoonlijk vind ik dat dat altijd kan. Je kunt dit dragen op een sollicitatiegesprek, maar ook prima op een bruiloft bijvoorbeeld. Én niet onbelangrijk, het valt overal mee te combineren.



Ja goed en dan heb je twee kleuren gekozen. Nu is de vraag voor welk merk je dan gaat. Ik zou zonder twijfel voor Essie kiezen. 'Spin The Bottle' en 'Too Too Hot' dekken allebei fantastisch, ze blijven lang goed en daarbij zijn deze kleuren ook gewoon erg mooi. Misschien dat je het toch wat aan de prijzige kant vindt, maar Essie is kwalitatief gezien zo goed en het gaat zo lang mee dat ik de prijs ervoor over heb.


Nou ben ik benieuwd, voor welk merk en welke twee kleuren nagellak zou jij gaan, als je je hele leven lang nog maar twee kleuren nagellak zou mogen dragen?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe ze er uit zien op de nagel! Ik zou dan mintgroen en roze of zoiets kiezen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou heel moeilijk kunnen kiezen! :-) Ik draag zelf eigenlijk nooit gewoon rode nagellak en ik ben bijna 24! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zien er wel mooie kleurtjes uit
    benieuwd hoe ze tonen op denagels!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik voor paars en rood zou gaan, toch wel denkend aan de seizoenen maar ook weer tijdloos. Het merk maakt me niet zo veel uit.
    X lies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.