woensdag 29 april 2015

5 Kruidvat budget toppers


Ik zat laatst eens tussen mijn verzorgingsproducten te kijken toen ik tot de conclusie kwam dat ik heel erg veel van Kruidvat eigen merk gebruik. Kruidvat heeft ontzettend veel fijne, goedkope producten waarvan ik vandaag mijn 5 favorieten laat zien.



Het eerste product is Kruidvat 'hair protection spray'. Volgens mij is het inmiddels wel duidelijk dat je je lichaam goed moet beschermen tegen de zon, maar dat kan met je haar ook. Dit spul heb ik de afgelopen zomervakantie iedere dag gebruikt in mijn haar en ik ben zeker van plan om dat dit jaar weer te doen. Het verzorgt en beschermt je haar tegen UV straling en kost €3,89.


Het tweede product is een 'gezichtsschuim'. Hiervoor gebruikte ik een duurdere van Zarqa  maar ik merkte dat het mijn huid toch een beetje uitdroogde. Deze reiniger gebruik ik twee keer per dag en is heel mild, maar doet zeker goed zijn werk. €2,19


En dan Kruidvat 'bruin zonder zon notenmelk'. Van dit product ben ik zo'n enorm grote fan! Ik schreef er bijna een jaar geleden een review over en inmiddels is dat het meest gelezen artikel op beauty by Diede ooit. En terecht, want het is heel makkelijk, vrij snel in gebruik en daarnaast zorgt het voor een heel mooi natuurlijk resultaat. €5,49


In combinatie met de zelfbruiner gebruik ik deze 'body milk spray'. Als ik mijn benen een keer zelfbruin gebruik ik altijd deze bodymilk van te voren. Doordat het een spray is, is het heel makkelijk en snel in gebruik en door de dunne substantie trekt het heel snel in. €3,29.


En als laatste en dan ook gelijk het nieuwste product is 'micellair water 3 in 1'. Micellaire reinigers zijn op dit moment nog steeds heel erg in en ik merk dat ik ze ook erg fijn vind om mijn make-up eraf te halen. Zelf gebruik ik al tijden eentje van Garnier en ik moet eerlijk zeggen dat deze van Kruidvat hem niet verslaat maar het komt zeker in de buurt. Ben je opzoek naar een micellaire reiniger maar wil je geen (bijna) zeven euro uitgeven, dan zou ik zeker even kijken naar deze. €2,49.

Dit lijkt net een gesponsorde post , maar dat is het absoluut niet (mocht ik willen haha). Ik ben oprecht enthousiast over deze vijf producten en kan ze allemaal stuk voor stuk aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.