zaterdag 2 mei 2015

Mini Primark shoplog - mei 2015


Ik heb een mini Primark shoplog voor jullie. Ik ging afgelopen woensdag naar Primark in Eindhoven en nam een paar dingen mee.




Primark heeft hele fijne basic shirts met korte mouwen. Ik had er al een in een perzik tint en deze keer nam ik een lila variant mee. Normaal gesproken draag ik die kleur eigenlijk vrijwel nooit, maar voor erbij vind ik dit wel handig.

Lila t-shirt €5,00


Het tweede dat ik meenam is een gehaakt vest zonder mouwen. Misschien dat je het in eerste instantie er een beetje raar uit vindt zien, maar ik vond het toch wel leuk staan. Zo'n vest zonder mouwen vind ik heel handig op warme dagen, wanneer je eigenlijk geen vest nodig hebt, maar je wel net iets extra's aan je outfit wil toevoegen.

Gehaakt vest €15,00


En ook nam ik weer een klein spiegeltje mee. Niet omdat ik hem nou zo mooi vind, maar omdat deze door mijn lenzen er altijd heel snel doorheen gaan. Dan neem ik graag een goedkope, zoals deze, omdat ik hem na een paar maanden toch kan weggooien.

Spiegeltje €1,50


En als laatste een heel goedkoop t-shirt. Ik vond de tekst met de hashtag erop ontzettend leuk en toen ik de prijs zag was ik helemaal om. De kleinste maat die ze nog hadden was maat 40, waardoor het bij mij nogal oversized valt, maar dan zou ik hem bijvoorbeeld nog kunnen dragen als pyjama.

Wit t-shirt €3,00

En dat was alles alweer. Altijd als ik naar de Primark ga ben ik van plan om heel veel te kopen, maar meestal kom ik maar met een aantal dingen thuis. Niet heel veel dus, maar ik vond het toch wel even leuk om te laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Het gehaakte vestje vind ik het leukst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gehaakte vest is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Het is vaak een hele klus om dingen uit te zoeken bij Primark, maar je kan er echt pareltjes vinden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.