donderdag 23 april 2015

Loavies sjaal Spring Colors


Hee jongens! Volgens mij is het nog nooit zo lang stil geweest op mijn blog. De afgelopen twee weken heb ik helemaal niks geplaatst. Nu kan ik natuurlijk allemaal gekke excuses gaan bedenken, maar 1, ik had geen inspiratie en 2 afgelopen week had ik proefwerkweek. Ik heb mezelf dus zowat opgesloten in m'n kamer zodat ik me zo goed mogelijk kon concentreren. Morgen heb ik mijn laatste proefwerk wiskunde en dan heb ik lekker twee weken vakantie. Gelukkig was al dat leren tot nu toe niet voor niets, want voor maatschappijleer heb ik al een 7 binnen en voor Nederlands een 8,8. Kijk, dat noem ik lekkere cijfers :).

En oh ja, door al die drukte was ik vergeten om mijn nieuwe Loavies item te delen.
Loavies Spring Colors €14,95


Hier deed ik een poging om te laten zien hoe groot de sjaal is haha. Ging niet helemaal volgens plan, doe maar niet.




De sjaal heb ik de afgelopen dagen gedragen bij mijn zwarte leren jasje. Misschien dat ik in de vakantie tijd heb om er een keer een outfit of the day mee te maken. Bedankt voor het lezen!

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.