woensdag 8 april 2015

Outfit of the day - tweede paasdag


Ik had al meer dan een half jaar het idee om een keer een outfit post te maken, maar iedere keer kwam het er niet van. Het was te slecht weer, ik had geen goede locatie, er was geen fotograaf of ik vond m'n outfit te saai. Op tweede paasdag had ik voor de verandering wel een fotograaf (m'n nichtjes, thank you) en ook nog een redelijke locatie (opa's tuin, dankjewel). Nu had ik helaas een hele simpele outfit aan, maar een specialere is voor de volgende keer. 


Omdat ik niet had gerekend op outfit foto's had ik niks bijzonders aangetrokken en had ik mijn camera ook niet meegenomen. Foto's zijn gemaakt met een mobiel, dus helaas geen geweldige kwaliteit. Als er een volgende keer komt, zal ik mijn camera meenemen :).




Herinneren jullie mijn wishlist nog? Inmiddels heb ik lage, witte All Stars gekocht en een jurkje met een kort mouwtje.






Jurkje: H&M Divided €19,99
Schoenen: Converse All Stars
Parel oorbellen: Kruidvat
Panty: geen idee

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.