zaterdag 19 december 2015

The Body Shop Fuji Green Tea Festive Picks




Deze prachtige set van The Body Shop kreeg ik van een deel van mijn familie, een tijdje gelezen voor mijn 17e verjaardag. Vandaag wil ik jullie er een kijkje in geven.

Nog even ter informatie, deze vakantie ga ik proberen mijn blog weer een beetje bij te houden en tegen het einde van het jaar komt er weer een favorieten van 2015 online.



Deze doos heb ik leeggehaald en hier bewaar ik nu testertjes in.





De geur van de hele lijn is ontzettend fris en alle producten sluiten heel goed op elkaar aan. Het is een hele frisse, groene thee geur gemengd met wat bloemen en zelfs een vleugje citroen.

De body wash schuimt niet heel erg en de geur blijft na het douchen niet heel erg hangen, maar onder de douche is de geur wel erg lekker om te gebruiken.



De scrub vind ik ook heel fijn. Subtiele gelly balletjes, waardoor het zeker geen grove scrub is. Maar toch scrubt het goed genoeg.


Dit zeepje heb ik nog niet geprobeerd.




Body butter is mijn meest favoriete product van TBS en ook deze valt in de smaak. Deze boter is romig, dik en laat geen plakkerig laagje achter. 


 Set is te koop bij The Body Shop, misschien leuk als kerstcadeautje :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.