woensdag 4 november 2015

Lush Tea Tree Water - toner water


Er zijn mensen die standaard ontzettend veel stappen in hun gezichtsroutine hebben zitten, maar het enige wat ik voorheen gebruikte was gezichtsreiniger. Sinds een tijdje gebruik ik dit in combinatie met Nivea Soft en ik moet zeggen dat ik echt om ben.


Waarom zou je een toner gebruiken?

Laat ik beginnen met een korte uitleg waarvoor een toner of tonic nou precies dient. Een toner zorgt ervoor dat je huid in optimale conditie is om verzorgende producten zoals een crème op te nemen. Een toner breng je direct aan op een schone huid en kan ervoor zorgen dat je huid de optimale pH-waarde krijgt. Een goede toner zit vol verzorgende ingrediënten en kan ervoor zorgen dat een droge huid minder droogt wordt en een vette huid minder vet.


Deze van Lush is voor de normale tot vette huid. Tea tree olie staat bekend om zijn ontsmettende en ontstekingsremmende werking en is daarbij dus perfect om onzuiverheden te bestrijden.


Ingrediёnten


Tea treewater (Melaleuca alternifolia)Grapefruit water (Citrus paradisi)Jeneverbes water (Juniperus communis)LimoneneParfum (Perfume),Methylparabeen 
     Natuurlijke ingrediënten      Veilige synthetische ingrediënte

Dit product is 14 maanden houdbaar.


Hoe gebruik ik deze toner?

Ik gebruik deze toner standaard iedere ochtend en dan spray ik ongeveer twee à drie keer direct op mijn gezicht. Vervolgens ga ik met Nivea Soft eroverheen. Ik merk dat door een toner te gebruiken, de crème een stuk sneller intrekt. De geur heeft een hele lichte tea tree geur als je het sprayt, maar na enkele seconden is die geur verdwenen en ruik je niets meer. Je kunt dit product 's-ochtends en 's-avonds gebruiken, maar ik gebruik het alleen 's-ochtends.

(1. Verwijder je make-up met een make-up remover, 's-avonds)
2. Reinig je gezicht met een facewash
3. Gebruik een toner
4. Smeer een gezichtscrème
(5. Doe je make-up, 's-ochtends)



Ja, ik ben heel erg blij met dit product. De voornaamste reden voor mij is dat mijn crème sneller intrekt en dat ik dus onmiddellijk met mijn make-up kan beginnen. Daarnaast vind ik het ook wel lekker fris aanvoelen en doen de ingrediënten ook nog iets voor mijn huid.

Lush Tea Tree Water is te koop bij Lush voor €6,95 (100 gram) of €13,25 (250 gram). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.