donderdag 14 januari 2016

Hema Eyebrow Pencil nr. 11 & 12


Al meer dan een jaar gebruik ik een Hema wenkbrauwpotloodje in de kleur 10. Dat is een hele goede kleur voor blondines, omdat deze vrij assig (koel) is en de meeste wenkbrauwproducten slaan al gauw te rood uit. Het enige nadeel van dit koele wenkbrauwpotloodje is dat het soms naar groen neigt. Toen ik zag dat Hema met 12 kwam, een warme lichtbruine kleur, wilde ik dat ook graag testen.




Nummer 10


Van nummer 10 heb ik er al minimaal vijf opgemaakt. Het is zoals ik al zei een een koele, donkerblonde kleur. 


Nummer 12


Nummer 12 neigt is heel warm en een beetje licht bruin. 


Swatches



Beide potloodjes werken erg prettig en geven een mooi resultaat. Ik vind niet dat het duidelijk te zien is dat je je wenkbrauwen bij hebt getekend. Zoals je ziet, kan 10 een beetje uitslaan naar groen, maar nummer 12 is voor mij veel te warm en te oranje. Begrijp me niet verkeerd, het is een goed product, maar de kleur is niet geschikt voor blondines. Als je een blondine bent zou je eigenlijk altijd een koel potlood 'moeten' gebruiken. Mocht je roodharig zijn, dan zou ik 12 wel kunnen aanraden.

Als het het geval is dat je nummer 10 toch echt te koel vindt en je bent blondine, misschien dat je nummer 10 en 12 dan tegelijkertijd kunt gebruiken en ze een beetje kan mengen.

Hema Eyebrow pencils zijn te koop bij Hema voor €1,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.