dinsdag 27 december 2016

Mijn 6 favorieten beautyproducten van 2016


Hoi, vandaag heb ik voor jullie het jaarlijks terugkerende artikel. Namelijk mijn absolute favoriete beautyproducten van 2016.




Ik begin met mijn favoriete palette en dat is een bronzing & highlighting palette genaamd 'Essence The Glow Must Go On'. Er zitten twee oogschaduwkleuren in, een highlighter en een bronzer. De oogschaduws zijn prima, alleen die vind ik persoonlijk niet zo interessant. Maar die bronzer en highlighter.. Zó mooi! De Honey Glow highlighter lijkt een beetje op Albatros van Nars en de Glowing bronzer geeft een geweldige glans. Echt super goede kwaliteit en heel budget proof.

Essence The Glow Must Go On - Bronzing & Highlighting Pallete €4,99.


Dan mijn go-to geur van het afgelopen jaar. In 2016 was dat 'Therme Zen White Lotus Body Mist'. Ik denk dat ik wel vijf flesjes heb opgemaakt. Ik draag deze mist letterlijk iedere dag. Het is een hele zachte, basic geur en vrijwel iedereen vindt hem lekker. In een flesje zit 60 milliliter en de flacon is van plastic, dus heel makkelijk mee te nemen in je tas.

Therme Zen White Lotus Body Mist €7,25.


Vervolgens een product dat iedereen in huis moet hebben wat mij betreft. Van Niveau Soft heb ik dit jaar ook heel wat tubes versleten. Het hydrateert fantastisch, trekt snel in en zorgt gewoon voor een zachte huid. Ik gebruik dit 's ochtends en 's avonds op mijn gezicht en het is echt niet meer uit mijn routine weg te denken.

Nivea Soft Tube €2,65.


En natuurlijk kan nagellak niet ontbreken en dit jaar was dat er een van DM eigen merk in de kleur 350. Naast het feit dat het een prachtige nagellak is, is het ook een leuk aandenken aan mijn eerste vakantie zonder ouders naar Berlijn. De kleur zit tussen rood en roze in, dekt fantastisch en droogt heel snel. Als je in Duitsland bent, zou ik echt een kijkje nemen.

DM Trend It Up 350 €2,25.



Mijn favoriete lipstick is er een die ik al een aantal jaar heb, maar in 2016 pas echt ontdekt hebt. Het is een lipstick van ELF (Eyes Lips Face) van de Mineral lijn in de kleur Rich Raspberry. De kleur is super mooi, niet te droog en zit gewoon heel mooi op je lippen. Ondanks dat de verzendkosten bij ELF duur zijn, ga ik zeker een nieuwe kopen als deze opgaat. Echt, echt een topproduct!

ELF Mineral Lipstick Rich Raspberry €5,00.


En dan als laatste hét product tegen onzuiverheden. Ik gebruik dit echt overal voor: Tea Tree Oil. Smeer het op een puistje en het verdwijnt heel snel, of gebruik het op je huid na het scheren. Het werkt tegen ingegroeide haren, maar ook tegen rode huidirritaties. Het is niet super goedkoop voor zo'n klein flesje, maar het is het geld meer dan woord. Echt oprecht, als je last hebt van onzuiverheden of ingegroeide haartjes probeer dit spul. Het heeft een hele sterke geur die niet al te lekker is, maar de werking is top.

Thursday Plantation Tea Trea Oil €7,95.

Zo, dit zijn mijn meest gebruikte producten van 2016. Alles dat in dit artikel genoemd is, is wat mij betreft van geweldige kwaliteit en allemaal van harte aan te raden.

Andere jaar favorieten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.