zondag 24 februari 2013

Action nageldroger

 

Je nagels laten drogen, ik denk dat veel mensen daar problemen mee hebben. Je hebt net je nagels gelakt en je moet ongelofelijk nodig naar de wc. Je denkt dat je nagels wel droog zijn.. Maar nee hoor, voor je het weet zitten er allemaal krassen en deukjes in je nagellak. Terwijl je net zo mooi je nagels hebt gelakt. Hopelijk hebben we daar nu de oplossing voor gevonden, een Action nageldroger.

De nagellak droger is erg goedkoop. De precieze prijs weet ik niet meer, maar ik geloof rond de €2,00. De nagellakdroger heb ik bij de Action gekocht maar ik geloof dat hij ook te halen is bij Blokker. Het zou kunnen dat ie daar wat duurder is.


Dit is wat er op het doosje staat. Je legt je hand in de nageldroger en laat je hand rustig leunen op het onderste plaatje. Dan komt er lucht uit die je nagels zou moeten laten drogen.


Wat ik een nadeel vind is dat 3 vingers erin passen maar je duim en pink kunnen er moeilijk bij. Dat is niet handig, je kunt daarna nog even je duim appart laten drogen ofzo?? Nee, niet ideaal.

Daarnaast komt er koude lucht uit. Niet lauw maar koud, ja echtwaar. Moeten je nagels daar veel sneller van gaan drogen? Nee, dat heb ik niet het idee. Het gaat heus wel iets sneller en wat misschien een voordeel is, is dat je denkt dat het sneller gaat. Het zit een beetje tussen je oren, en er komen geen deukjes in je nagellak omdat je stil moet blijven zitten.

Je zult zelf moeten beslissen of je dit ding wilt kopen. Het is leuk, maar echt super werkt het niet. Ik denk dat je daar zelf je eigen keuze in moet maken. Ik wil het absoluut niet aanraden maar ik heb ook niet het idee dat ik dit af moet raden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.