dinsdag 26 februari 2013

Tip: Etos 'Mooi'



Ik heb een nieuwe 'rubriek' gestart op mijn blog. Eens in de zoveel tijd ga ik jullie gewoon een tip geven.. Bijvoorbeeld een leuke aanbieding in een folder. Deze keer geen aanbieding, maar iets wat ik zelf wel erg leuk vind. Etos heeft namelijk al een hele lange tijd haar eigen gratis (!) tijdschrift, waar ik jullie nu iets meer over ga vertellen.

De naam van het tijdschrift is dus 'Mooi'. Dit is als ik me niet vergis de nieuwste uitgave. Eens in de zoveel tijd komt er eentje uit. Meestal staat achterin het blad aangegeven wanneer de nieuwe komt. Ze worden dus gratis uitgegeven, dus vind ik het ook niet raar dat er best wel wat reclame in staat. Geeft niks. Ik ga jullie even laten zien wat er allemaal in kan voorkomen.

Als allereerst kan er worden uitgelegd hoe je bijvoorbeeld blush aanbrengt. Daarnaast wordt er ook uitgelegd met welke blush dan. Handig!

Hier wordt er laten zien hoe je een bepaalde look maakt met producten die goed bij elkaar passen. Meestal behandelen ze ook nog de mode kleuren van dat moment.

Ook wordt er aandacht besteed aan looks. Met haar, make-up, outfit en al. Dat vind ik persoonlijk erg leuk om te zien.

En ja, kapsels kun je dan natuurlijk niet missen. Vaak wordt er uitgelegd hoe je dat ene nieuwe, trendy kapsel kan maken. Zoals je hier boven ziet: golfjeshaar!


Wat ook een grote favoriet van mij is, is de categorie: getest! Hierbij worden vier verschillende producten getest door vier verschillende dames. Leuk om te zien wat zij van een bepaald product vinden.

Zo, dit was mijn tip voor vandaag. Nou hoef je natuurlijk niet allemaal als gekken naar de winkel te rennnen, maar een kijkje nemen kan geen kwaad. Als je het leuk vind kun je er gewoon een keer eentje meenemen. Dat is hartstikke leuk en misschien ook nog wel leerzaam.

P.S Ik wil jullie trouwens vragen om mij te corrigeren op bv. spellingsfouten. Als je er toevalling een voorbij ziet komen hoor ik het graag. Ik let er natuurlijk ook zelf op, maar als ik ooit iets over het hoofd zie, laat het me weten. Dat vind ik alleen maar fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.