zaterdag 15 maart 2014

Essence Sparkle Sand Effect 163 hey, nude! & Miss Sporty Crush On You 063


Voorlopig mag de liquid sand trend van mij nog wel even blijven. Ik ben er dol op en tot nu toe verveelt het nog lang niet. Vorige week heb ik er weer twee gescoord. Essence hey nude en 063 van Miss Sporty (met 30% korting!). Beide kosten ze minder dan €2,00 dus dat wordt al interessant.



Essence Sparkle Sand Effect - 163 hey, nude!



Een tijdje geleden reviewde ik al eerder een lakje uit de Sparkle Sand Effect lijn. Dat was 182 hello rosy en daar was ik erg over te spreken. Het flesje vind ik prima, maar je moet er wel van houden.



Op mijn nagels draag ik drie laagjes en nog dekt hij nog niet helemaal. En dat vind ik wel jammer, vier laagjes wordt wel een beetje veel. Toch zou ik dit lakje met drie laagjes wel dragen, je ziet niet super goed dat hij doorschijnt. De kleur vind ik mooi, maar wel iets te koel naar mijn smaak, een iets warmere kleur had ik mooier gevonden.

Miss Sporty Crush On You 3D Texture - 063



Van Miss Sporty heb ik eigenlijk geen lakjes, ik vind het merk meestal niet zo aantrekkelijk. Toch las ik zoveel goede reviews dat ik hem wilde kopen. Toen er 30% korting was op alle nagellak bij Etos, vond ik dat wel het goede moment.


Op bovenstaande foto draag ik twee laagjes en dat is perfect. Het is een prachtige vurige, oranje/rood met een opvallende gouden glitter. Deze wint het absoluut van hey, nude! van Essence.



Beide lakjes zijn prachtig, maar 063 van Miss Sporty is van net betere kwaliteit. De Essence lakjes kosten 1,69 per stuk en die van Miss Sporty 1,99 (ik heb hem weten te scoren met 30% korting wat uit kwam op 1,40.)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral het lakje van miss sporty mooi! Een heerlijk zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, prachtige lakjes.! vooral die van miss sporty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lakje van Miss Sporty is echt mooi! Toch vind ik 'Hey Nude' van Essence ook wel wat hebben:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat lakje van Miss Spoty is geweldig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.