zondag 16 maart 2014

H&M Wishlist - Het begin van de lentekriebels


Begin maart en ineens mooi weer betekend voor mij winkelen. Op de site van H&M zag ik weer wat leuke dingen en het leek me wel leuk om het met jullie te delen.



1. Bikini top neon roze - 4,95.
Met school moeten we (helaas) zwemmen en aangezien er in mijn oude bikini een gat zat vond ik het wel nodig om een nieuwe bikini te scoren. De kleur vind ik onwijs leuk en het model is eigenlijk altijd wel goed.

2. Handtas denim blauw - 39,95
 Ik heb deze tas voor school al in het zwart maar voor de lente is deze kleur natuurlijk fantastisch. Ik zou dit alleen geen denim blauw noemen, maar eerder pastelblauw/babyblauw.

3. Stretch - chino beige - 24,95
Dit is een broek die ik altijd geweldig vind bij andere, maar meestal zit zo'n soort model bij mij niet zo mooi.

4. Cirkelrok zwart -14,95
Aaah, dit soort rokjes (skater skirts) vind ik heel erg leuk. Dit durf ik nog niet zo goed aan, maar ik denk dat dat een kwestie van tijd is.

5. Mouwloze blouse wit - 12,95
Van mouwloze blousjes met kant ben ik echt fan. Ik vind dit een hele mooi basic en daarom denk ik dat dit heel goed te combineren is met een statement ketting.

Wat is jouw favoriete item van mijn wishlist, of is het allemaal niet jouw smaak? Laat het weten in de comments.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb hetzelfde met zo'n rokjes oftewel 'skater skirts'. Ik ze supermooi maar je ziet het gewoon nog niet echt in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tas is echt leuk! En kwa skaterskirts: daar moet je inderdaad gewoon even aan wennen. Ik zou zeggen: gewoon proberen. Vorig jaar zag je ze nog niet heel veel in de winkels, toen ik er een had gespot kocht ik hem meteen. Ik was(ben) heel erg fan van de muziek van Ariana Grande, en die draagt vaak van dat soort rokjes, vandaar dus. Ik kreeg heel veel leuke reacties! Dus nogmaals: ik zou het gewoon proberen, je zal zien dat je het vaak wil dragen:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die skaterskirt staat je ook prachtig. Ik ben alleen een beetje bang dat het er bij mij raar uitziet omdat ik vrij lang ben. Binnenkort toch maar weer een keertje proberen dan. Dankjewel voor je reactie :D.

      Verwijderen
  3. Leuke wishlist wat je bij 3 en 4 hebt geschreven dat heb ik ook. Misschien moet ik het gewoon is doen 4.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nummer 5 is mijn favoriet, leuke wishlist!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.