maandag 17 maart 2014

Shoplog Only - Peplum top & Goodiebag


Afgelopen zaterdag ben ik even Den Bosch in gegaan. Ik liep door de Hinterhamerstraat en toen zag ik een roze loper... Eenmaal binnen begrepen we dat hun filiaal 1 jaar bestond en dat ze daarom een speciale actie hadden. Als je €50 of meer zou besteden dan mocht je aan 'het rad' draaien en kon je leuke prijzen winnen.


De prijzen die je kon winnen waren o.a. een sjaal, een goodiebag t.w.v. €30, 20% korting en 10% korting.


Als enige dingetje kocht deze donkerblauwe peplum top. Normaal gesproken draag ik altijd een S, maar die was uitverkocht. Gelukkig paste ik de M ook prima. Ik besloot samen met mijn moeder te betalen zodat we aan de €50 zouden komen. Zij kocht nog een basic wit hemdje en een gestreept shirtje. 
Peplum top 24,95

Uit eindelijk kwamen we samen uit op €51,85 en dus mocht ik aan het rad draaien. Ik draaide de kleur geel en dus kreeg ik een goodiebag ter waarde van €30. Ik vraag me af of dit echt dit bedrag is, maar een goodiebag is altijd  leuk.

De Goodiebag


Alles wat we kregen zat in de leuke grote shopper. De kleur is lekker knallend roze én er zit een rits in, hierdoor kan je hem mooi afsluiten.


Kijk, een make-up etuitje. Dat vind ik leuk, ik ben nog altijd een beautylover haha. Het is een plat, grijs etuitje met een neonroze rits. De binnenkant is van glad, glanzend, zilver materiaal.


Dit is een schriftje dat ik voor mijn blog ga gebruiken. Er zitten lijntjes is en is lekker plat waardoor het makkelijk mee te nemen is. Heel praktisch en ik vind hem nog mooi ook.


Om in het schriftje te kunnen schrijven zit er ook nog een Only pen is.


Als derde iets wat ik helemaal geweldig vind. Het is zo'n soort beker voor koffie (of thee). Super leuk en het neonroze gedeelte vind ik echt onwijs mooi.


Als laatste zat er nog een schattig notitieblokje in. Ook neonroze maar dat vind ik helemaal niet erg, want deze kleur valt helemaal in mijn straatje.


De Goodiebag vind ik leuk en ik ben super blij met mijn peplum top. Ook kocht ik bij andere winkel nog een zwart bikini broekje en twee bh's. Daar heb ik maar geen foto's van gemaakt ;).

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.