zaterdag 5 april 2014

E.L.F. Shimmering Facial Whip - Lilac Petal


Als je me op Instagram volgt dan had je het al gezien: ik heb een pakket besteld bij ELF. ELF is een hele goedkope webshop met super leuke make-up producten. De prijzen zijn ook super, want (bijna) alles ligt tussen de 1- en 4 euro. Vandaag review ik een product uit de 1 euro lijn, namelijk de Shimmering Facial Whip. Kijk mee om te zien of het iets is.


ELF producten zitten bijna altijd in een kartonnetje. Normaal gesproken zou ik zeggen 'handig', maar via internet is een kartonnetje niet per se nodig. Ik vind het zelfs een beetje goedkoop ogen.



Het tubetje vind ik er heel cute uitzien. Het is super klein en daardoor oogt het heel schattig. Je ziet zeker wel dat het niet van een of ander duur merk is, maar super cheap oogt het ook niet.


Er zijn vijf verschillende glanzende highlighters voor het gezicht. Een lila kleurtje, een roze, een oranje, een witte en een peachy variant die ik heb.


De opening (hoe noem je dat ding?) vind ik fijn. Hij is lekker smal waardoor het product goed te doseren is.





De kleur vind ik prachtig, echt mijn kleurtje. Het is een hele mooie perzik/roze kleur. De highlighter is echt goed gepigmenteerd maar er zitten geen glitters. Glitters in een highlighter kunnen mooi zijn, maar voor de verandering is het ook wel eens leuk om een highlighter hebben met alleen glans.



Een prachtige vloeibare highlighter voor 1 euro, wat wil je nog meer? Mocht je van plan zijn om te bestellen bij www.eyeslipsface.nl dan zou ik deze zeker mee bestellen en misschien zelfs nog wel een paar andere kleuren. Wel zou ik met meerdere vriendinnen tegelijk bestellen, want de verzendkosten zijn ongeveer 7 euro per bestelling.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik wil ook al heel lang wat bestellen van ELF, misschien moet ik dat maar eens snel gaan doen. Mooie foto's ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw prachtige kleur ziet er goed uit zeg, goed weekend meis, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauww ziet er mooi uit zeg!

    Nog een fijne zondag!
    Liefs, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief kleurtje, heel erg mooI!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.