vrijdag 4 april 2014

Essie - Spin The Bottle


Merken jullie het, mijn liefde voor nagellak wordt steeds groter. Ik draag iedere dag nagellak en tegenwoordig merk ik dat mijn voorkeur echt uitgaat naar Essie. Ik had nog een bon liggen van de DA en dus haalde ik een nagellak van de lentecollectie.



Vandaag review ik een lakje van de Hide & Go Chic collectie. Volgens Essie zitten er 6 krachtige, onweerstaanbare kleuren in deze lentecollectie.De keer vond ik bijna alle kleuren een beetje saai en zelfs voorspelbaar (iets wat we niet van Essie gewend zijn), maar Spin The Bottle vond ik wel mooi. Zo'n nagellak had ik nog nooit gezien en deze nude kleur zou nog best weleens mooi kunnen uitpakken.




Nog steeds ben ik dol op de verpakking. Ik kan er niets aan doen maar ik vind de verpakking zó mooi clean. Het lettertype vind ik ontzettend mooi en het flesje heeft echt iets zonder al te veel poespas.




Spin The Bottle doet me onmiddellijk denken aan koffie. Een beetje alsof je je nagels in een cappuccino hebt gedoopt. Ik vind het een onwijs mooie kleur, maar hij zou nog net iets beter staan als je iets lichtere handen hebt dan ik. 
\


De lak dekt prima met twee laagjes, maar op de foto draag ik er drie. Drie laagjes vind ik persoonlijk het beste resultaat geven.


Essie heeft het wat mij betreft weer goed gedaan. Ik ben dol op deze nude kleur en een heel groot pluspunt voor mij is dat hij echt beter blijft zitten dan een lak van Catrice bijvoorbeeld. Meestal na een dag krijg ik al een paar kleine chips, maar deze lak zit er na een dag (en zelfs twee dagen) nog perfect op. Ik ben blij!

Essie nagellak is te koop bij Etos & DA voor €9,99

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.