dinsdag 20 mei 2014

Outfit Of The Day & zomervakantie planning

Bron foto's: We Heart It

Ik krijg de laatste tijd steeds meer de vraag of ik niet eens een outfit of the day kan doen en daarom ben ik daar serieus over gaan na denken. Er zijn alleen sowieso drie dingen waardoor ik twijfel. Het eerste is, mijn outfits zijn niet heel bijzonder, het tweede ding mijn camera is niet heel goed. Het derde en dan ook gelijk het laatste punt is, is dat ik niet zo goed weet hoe ik op de foto moet. Ik zeg het heel eerlijk, ik word al een beetje zenuwachtig als ik denk aan het foto's schieten haha. Maar goed, genoeg hierover. Ik ga er in ieder geval serieus verder over nadenken. (Klik verder voor de rest van het artikel.)




Dan het tweede ding dat ik jullie even wil vertellen is de vakantie. Ik heb nog zes weken te gaan + een proefwerkweek en dan heb ik gewoon weer zomervakantie. Ik wil proberen net zoals vorig jaar lekker vooruit te werken zodat als ik op vakantie ben er gewoon artikelen online komen. Als het lukt wordt het schema dan lekker om te dag en dat houd in dat ik ongeveer 8 á 9 blogspots moet schrijven. Ik ga met mijn beste vriendin en haar ouders op vakantie en misschien dat jullie het dan leuk vinden om zo nu en dan foto's te zien op mijn blog. Ook leuk voor mijn ouders, want die gaan niet mee naar Frankrijk.



Zo, dat was weer even een korte update. Ik denk dat ik ga proberen langzaam maar zeker (denk richting zomervakantie), mijn blog wat persoonlijker ga maken inclusief foto's van mijzelf. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden.

Bron foto's: www.weheartit.com

2 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ja, je moet je blog echt wat persoonlijker maken. Alleen al een foto van jou aan de rechterkant van het scherm (als je snapt wat ik bedoel) en lipstick revieren met een foto dat je hem op hebt maakt al heel veel verschil. Dus als je je niet helemaal comfy voelt voor de camera, kan je ook dat eerst proberen;) x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.