zondag 18 mei 2014

Montagne Jeunesse - Sauna Masque


Huh een sauna masker, wat moet ik me daarbij voorstellen? Dit was de vraag die ik eigenlijk onmiddellijk stelde toen ik de naam van het masker zag. Later toen ik reviews van andere las, kwam ik erachter dat dit masker warm zou moeten worden op het moment dat je het op je gezicht aanbrengt. Klinkt super aantrekkelijk natuurlijk, maar de vraag is: werkt dit eigenlijk wel?


Het is een zelfwarmend saunamasker die de poriën opent en reinigt. De rijke rode klei en plantenextracten reinigen tot diep in die poriën; voel hoe de warmte helpt de poriën te openen, waardoor onzuiverheden worden onttrokken, overtollige oliën worden verwijderd, zonder dat het masker opdroogt en uw huid dus soepel blijft en schoon tot diep in poriën.



Even serieus, hoe leuk klinkt het als een masker vanzelf warm wordt als het in aanraking komt met je gezicht. Toen ik de verpakking openende en het op mijn gezicht smeerde, dacht ik eerst dat het niet werkte maar als je het eenmaal gaat verdelen voel je het langzaam warm worden. Ik was bang dat het te heet zou worden, maar het wordt prettig warm en absoluut niet te heet. Precies goed wat mij betreft. In de zomer is dit misschien niet uit juiste makser, maar op een winterse of een regenachtige lente dag is dit perfect om weer een beetje op te warmen.


De ingrediënten die in het zwart staan zijn niet natuurlijk en de gekleurde ingrediënten wel. Super handig zo met die kleurtjes, want zo kun je in één oogopslag zien hoe natuurlijk een masker nou eigenlijk is.


De kleur van dit masker vind ik echt geweldig en wat ik ook wel een keer fijn vindt, is dat het geen geur heeft. 


Ja, ik vind dit echt een lekker maskertje. Doordat het warm wordt, stoom je je huid ook gelijk een beetje en staan je poriën ook gelijk open. Ik ga dit masker zeker opnieuw kopen, voor een wat kouder dagje want dan is dit echt ideaal.

4 opmerkingen:

  1. Oehh, dit klinkt interessant. Wil ik wel een keer proberen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze vind ik zo lekker! ik hou van maskertjes! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik ook gehad en was er net zo tevreden mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Vooral voor inderdaad een wat koudere dag is dit heerlijk om jezelf mee te verwennen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.