maandag 25 augustus 2014

Catrice nieuw assortiment - Colour Correcting Mattifying Powder


Matterende poeders, transparante poeders en nu een Colour Correcting poeder. Eigenlijk allemaal met het zelfde doel, matteren. En toch zou Catrice Colour Correcting Powder bijzonder moeten zijn. Het is voor elke huidskleur en het zou bepaalde kleuren moeten neutraliseren.



Roze verfrist de vermoeide teint, paars verhelderd de doffe huid en groen neutraliseert roodheid. Het beige/peachy gedeelte ondersteunt de natuurlijke huidskleur. De poeder is verkrijgbaar in één kleur en dat is 010 Delicate Blossom. Er zit 8 gram in het product.



De verschillende kleuren in het doosje zie je gelukkig niet terug op je huid. Het laat ook geen witte waas achter, maar het is echt transparant als hem op je huid poedert. Matteren doet deze poeder goed, maar wel met een mooie glow en dat vind ik eigenlijk wel mooi. Normaal gesproken als je een matterende poeder gebruikt word je compleet mat, maar bij deze poeder houd je je natuurlijke glow.

Wel moet ik zeggen dat ik niet veel verschil merk met een poeder zonder kleuren, maar de natuurlijke glow maakt alles goed. Ik vind het effect echt heel mooi en hij ruikt ook nog eens heel lekker, ook wel eens leuk :).



Catrice Colour Correcting Mattifying Powder is te koop bij Kruidvat voor €4,59.

Update na vijf maanden (10-2-15)

Ik gebruik deze poeder nu denk ik zo'n vier maanden iedere dag. Ik heb er nu een flinke pan inzitten, maar hij gaat echt ontzettend lang mee. Bij de meeste poeders duurt het niet lang meer voordat het op is als je eenmaal de pan hebt geraakt, maar deze houdt het echt lang vol. Ben nog steeds erg tevreden en je doet er dus echt lang mee.

4 opmerkingen:

  1. lijkt mij wel een mooie poeder eigenlijk
    mooie swatch

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me een heel erg fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me echt een fijn poeder! :-)


    Ik volg je blog trouwens op Bloglovin, mocht je dat nog niet weten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.