maandag 27 oktober 2014

Tip: Cranberry Groene Thee


De één houdt van koffie, de andere van thee. Nou moet ik zeggen dat ik niet echt van koffie houd, afgezien van Starbucks, maar thee drink ik altijd. Wat voor weer het ook is, ik drink thee. En nu het winter wordt, ga ik eigenlijk alleen nog maar opzoek naar nog meer lekkere smaakjes. Mijn 'vaste' smaken zijn rooibos en zoethout, maar inmiddels heb ik er een favoriet bij.



Thee is een warme drank en voor mij persoonlijk is het een vervanger voor melk. Op het moment dat er steeds meer naar voren kwam dat melk eigenlijk helemaal niet zo goed voor je is, ben ik overgestapt op thee. En nu drink ik het niet alleen in de plaats van melk, maar eigenlijk heel de dag door. 


Thee zonder suiker en melk past heel goed in een gezond eetpatroon. Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb nog nooit thee met suiker gedronken. Ik ben thee zonder suiker gewend en ik ben bang, dat als ik er wel suiker in doe, er aan gewend raak. Door de dag heen krijg ik toch al wel meer dan genoeg suiker binnen.


Cranberry groene thee is dus een nieuwe favoriet van mij en wat mij betreft echt het proberen waard. De typische smaak van groene thee met een vleugje zoetzure cranberry maakt het heel apart, lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.