woensdag 5 november 2014

Unboxing Loavies - sale sieraden


Webshop Loavies, ik blijf het leuk vinden. Mooie kleding, leuke sieraden en alles volgens de laatste mode. Nou zijn het geen Primark prijsjes, maar als er sale is, komt het aardig in de buurt. Op dit moment zijn er weer nieuwe items aan de sale toegevoegd en zo bestelde ik vier sieraden.




Loavies heeft dus hele leuke items, maar naast dat, bezorgen ze ook ontzettend snel. Bestel je het op een werkdag voor 22.00 uur, dan heb je het de volgende dag in huis. 

Iets dat Loavies ook doet, is een foto van je pakket mailen zodra je items worden ingepakt, super leuk. Zo kun je bij houden hoe het met je bestelling staat.


 Extra leuk, ik kreeg er gratis een Grazia bij. Verrassing!


Ik bestelde vier items. Drie voor mijzelf en één voor m'n moeder. Eén van de paarse armbandjes is voor haar.




 Dit armbandje vonden mijn moeder en ik allebei super leuk en voor zo'n klein bedrag kun je hem dan niet laten liggen. Ik vind de kleur combinatie heel mooi, ondanks dat ik helemaal niet (meer) van paars houd. In combimatie met de plum tint vind ik dat het toch wel iets heeft.



Loavies Lila Bracelet is hier te koop voor €2,50 (normaal gesproken €6,95).




Het tweede item is een zelfde soort armbandje, maar dan in het rood. Klassiek rode kraaltjes met een bordeaux rood kwastje. Mooie kleurencombinatie, zeker met het goud.




Loavies Bordeaux Coin is hier te koop voor €2,50 (normaal gesproken €6,95).



Het laatste dat ik bestelde zijn deze oorbellen. Ze zijn vrij groot en ook wel een tikkeltje zwaar, maar ik vind ook deze kleur heel erg mooi. Ik hou hier wel van, al moet ik wel even kijken hoe ik dit ga combineren.


Loavies Red Boho Earrings zijn hier te koop voor €5,00 (normaal gesproken €12,95).




Oh ja, wel iets om rekening mee te houden: ik heb hele dunne polsen en bij mij sluiten de armbandjes perfect aan. Mijn moeder past hem echt net (ook vrij dunne polsen), dus als je polsen iets dikker zijn dan is dat iets om rekening mee te houden.


Wat vinden jullie van mijn nieuwe sieraden?

5 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.