dinsdag 30 december 2014

Mijn 10 budget favorieten van 2014


Hoi, vandaag heb ik voor jullie mijn budget favorieten van heel 2014. Natuurlijk zijn er ook een aantal favoriete producten die ik vóór 2014 heb ontdekt, bijvoorbeeld Maybelline Babylips Intense Care, maar dat heb ik niet verwerkt in dit artikel. In dit artikel zijn enkel en alleen mijn favoriete budget producten te zien die ik in 2014 ontdekt heb.
Een aantal van deze producten gebruik ik al bijna een jaar, vandaar dat ze er niet allemaal even mooi meer uitzien.

Ik begin met een lakje dat ik rond maart 2014 ontdekt heb. Ik heb het over L'oréal Color Riche in de kleur 856 Peach Neglige uit de Les Blancs lijn. L'oréal kwam toen met vijf off-white nagellakken, ze liggen tegen het wit aan, maar wel met een vleugje kleur erin.



Peach Neglige is een prachtige perzik nude kleur, erg mooi. De lak dekt pas met drie laagjes, maar ondanks dat, vind ik dit absoluut de mooiste nagellak uit 2014. Ik heb hem ontzettend vaak gedragen en er heel wat complimentjes over gekregen.


Op het gebied van parfum ben ik gegaan voor een Body Splash. 2014 was het jaar waarin ik Victoria's Secret ontdekte. Simply Breathless was de eerste geur die ik kocht en sindsdien is dit mijn favoriet. Het is een geur met freesia en mandarijn en ruikt heerlijk fris maar ook een beetje zoet. Er zit 250 milliliter in en hij is nog maar half vol (of half leeg, ligt eraan hoe je het bekijkt :)).


Garnier Micellair Reinigingswater, hét reinigingsproduct van 2014. Waarom dit zo ideaal is, is omdat je maar één product nodig hebt om al je make-up te verwijderen. Je gezicht, ogen en lippen kun je zo allemaal tegelijk reinigen. Daarnaast laat het na gebruik geen laagje achter. Je hebt misschien nog wel eens dat je een hydraterend of een vettig laagje op je huid krijgt, maar dat is bij dit product niet het geval. Sinds ik dit heb ontdekt gebruik ik niets anders meer. Ik ben inmiddels met mijn vierde fles bezig denk ik.



2014 was ook het jaar waarin mijn favoriete BB cream uit het assortiment werd gehaald. Jammer genoeg moest ik toen opzoek naar iets anders en tot op de dag van vandaag heb ik geen vervanger kunnen vinden. Gelukkig vond ik wel een hele fijne concealer en dat is Essence Stay All Day Concealer in de kleur 10 Natural Beige. Deze concealer is echt lekker licht van kleur, is heel creamy en geeft een fris effect zonder dat het een plamuurlaag wordt. Het werkt echt heel prettig en is budgetproof.


En dan Kruidvat 'bruin zonder zon notenmelk' voor een natuurlijke bruining. Als ik ga kijken naar mijn statistieken dan is de review van dit product het meest gelezen artikel van 2014. Ik vind het vrij gemakkelijk werken (lees even de review terug) en het geeft gewoon echt een heel mooi effect. Je wordt er geen wortel van en door de shea butter en vitamine E droogt je huid niet uit.


Deodorant past wat mij betreft ook bij beauty en mijn favoriet van afgelopen jaar is Dove Invisible Dry in de stick-vorm. Ik weet dat mensen al een tijd fan zijn van stick-deodoranten maar ik begreep de hype nooit zo. Als je niet zo veel zweet zou ik het lekker bij je spray variant houden, maar zweet je iets meer dan gemiddeld, dan is een stick echt een uitkomst. De geur is vrij neutraal, het werkt stukken beter dan een spray of een roller en daarom hoort dit product absoluut in dit rijtje van 10 thuis.



Iets dat eerder in mijn 'gewone' favorieten voorbij is gekomen is Essence Cookies & Cream blush in de kleur 01 Cakepop, That's Top! Helaas is deze blush van een limited edition dus je zult hem niet meer kunnen kopen. Zoals jullie weten heb ik heel wat blushes, maar zo'n kleur had ik nog nooit eerder gezien. Het is een hele mooie gepigmenteerde, abrikooskleurige blush en er zit een prachtige, subtiele glans in. Ik weet niet wat het is maar het blaast in iedere look een beetje meer leven en zorgt voor een heel fris resultaat.


Een hele fijne ontdekking is Wild Argon Oil Hand Cream van The Body Shop. Dit is denk ik het product dat ik het meest recent heb ontdekt. Ik heb weleens eerder handcrèmes gebruikt, maar dit is zo'n lekker spul. Vooral als je handen en/of nagels een opknapbeurt nodig hebben pak ik dit erbij en het binnen no-time zijn handen gehydrateerd. Het tubetje vind ik ontzettend schattig en de geur is ontzettend lekker: warm en nootachtig.


Een ander verzorgend product is Labello Fruity Shine Peach. Ik kocht deze in Frankrijk (als ik hem gebruik moet ik altijd even terug denken aan die vakantie), maar sinds kort is het ook in Nederland te vinden. Naast dat het echt een geweldige peachy tint is ruikt het echt heerlijk naar perzik en verzorgt het mijn lippen echt goed. Ook kun je deze lipbalsem heel goed combineren met de blush die ik net liet zien, dat is zeker een hele mooie combinatie.



Laten we dan afsluiten met een make-up product, om precies te zijn NYX 9 Color Shadow Palette in de kleur Merci Beaucoup. Wie had dat ooit gedacht, oogschaduw in mijn favorieten artikel. 2014 is het jaar geweest waarin ik oogschaduw in het algemeen heb ontdekt. Ik draag nu af en toe dagelijks oogschaduw en zeven van de tien keer pak ik dit palette erbij. Alle kleurtjes zijn heel goed gepigmenteerd, maar shade 3 en 9 zijn mijn absolute favorieten. 3 is een gouden/perzik kleur en 9 is cranberry rood. Cranberry vind je niet vaak in budget palettes en daarom raad ik dit palette aan iedereen aan.

En dat waren ze alle tien. Jeetje wat zijn dit een hoop mooie producten bij elkaar, dit zijn al mijn favorieten van 2014. Mocht je nog vragen hebben over een bepaald product stel ze dan in de comments en laat weten wat jouw favorieten zijn van afgelopen jaar. Fijne jaarwisseling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.