donderdag 5 februari 2015

Catrice nieuw assortiment Luxury Vintage - 04 Minty Memories


Na een week niks van me laten horen vond ik het wel tijd voor een review. Het nieuwe assortiment van Catrice hoort begin februari in de schappen te liggen en dus nam ik een kijkje. Helaas had ik niet alle tijd, want ik had drie vriendinnen bij me die niet al teveel van make-up houden haha. Ik nam dus maar één product mee, maar binnenkort ga ik nog even terug om de rest beter te bekijken.



Nou ja, goed. Terug naar de review/eerste indruk!


Catrice komt dit voorjaar met een heleboel nieuwe nagellakken. Ik heb even in het persbericht gezocht, maar eerlijk gezegd kon ik vrij weinig informatie vinden over de 'Luxury Vintage' lijn.

De nagellakken in unieke retro tinten met een matglanzende finish en fijn parel effect zijn als een reis door de tijd. Gedempte kleuren bedekken je nagels in zachte, romantische tinten. De sneldrogende formule is innovatief en biedt een fantastische dekking. 



Als je de omschrijving van Catrice vergelijkt met mijn ervaring, kan ik gelijk al wat puntjes noemen. Ik vind de kleuren niet echt uniek, maar ze zijn wel erg mooi. Daarnaast lijkt de lak inderdaad sneldrogend, maar het duurt wel even voordat hij echt is uitgehard.

De mat glanzende finish vind ik erg bijzonder, zeker in combinatie met het parel effect. Als je heel goed kijkt zie je dat er een soort parelmoer glansje overheen zit. Over de dekking van de lak ben ik er te spreken. Eén laagje zou misschien kunnen, maar twee laagjes geeft altijd een net beter resultaat.




Zo op het eerste gezicht ben ik eigenlijk wel tevreden. Ik moet er wel bij zeggen dat het eigenlijk meer een eerste indruk is, want ik draag het lakje nog maar een halve dag op mijn nagels. Over het aantal dagen dat het blijft zitten kan ik dus niks zeggen. Wel kan ik zeggen dat de dekking goed is, heb ik gemerkt dat het mat glanzende effect best bijzonder is en het kleuren assortiment is divers. 

Catrice Luxury Vintage zijn te koop bij Kruidvat voor €3,59 per stuk.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lakje! De kleur is inderdaad niet echt 'uniek' maar ik vind mintgroen altijd wel een goed idee! :-)
    De finish is hierbij ook erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs gaaf kleurtje! Dit is echt iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.