dinsdag 3 juni 2014

Maybelline Bleached Neons - 241 & 242


Ik begin een steeds grotere fan te worden van Maybelline Color Show nagellakken. Ik heb al best een verzameling en daar heb ik er nu weer twee aan toegevoegd.  Het assortiment van Maybelline sluit heel goed aan op de kleuren die de catwalks sieren. Voor aankomende zomer heeft Maybelline een lijn gelanceerd met vier verschillende gebleekte neon tinten. Groen, roze, koraal en abrikoos, waarvan ik de laatste twee heb. 


Alvast excuses voor mijn nagelriemen, ze zijn nou niet echt in topconditie haha.



Het is dus een wat kleinere LE lijn dan normaal met vier verschillende kleurtjes. De abrikoos tint sprak me onmiddellijk aan want daar ben ik echt heel erg dol op. Alle lakken hebben zijn gebleekte neons, tinten die je waarschijnlijk nog nooit hebt gezien.




Sun Flaire in drie laagjes

Het eerst nagellakje dat ik heb is 241 Sun Flaire en dat is daarbij ook meteen mijn favoriet. Sun Flaire is een ongelofelijke aparte kleur, heel zonnig. De nagellak is heel fel (feller dan op de foto), maar door het gebleekte effect ook geen neon. Het is een beetje moeilijk uit leggen, maar we houden het gewoon op Bleached Neon.



242 Coral Heat in drie laagjes, twee laagjes is wel oké

De twee lak is 242 Coral Heat. Koraal vind ik eigenlijk altijd goed en is een van mijn favoriete kleuren. Deze is ook fel, maar absoluut geen neon te noemen. Hij is dus wat gebleekter en dat maakt hem extra speciaal.




Beide nagellakjes lakken prettig en drogen vrij snel. De dekking is nou niet echt om over naar huis te schrijven, maar het is oké. Het gebleekte effect vind ik super leuk en kende ik ook nog niet, origineel dus. Wel gaat mijn voorkeur absoluut uit naar Sun Flair. Dat is echt een prachtige, felle, gebleekte neon tint en trekt alle aandacht naar je handen. Coral Heat is ook mooi, maar niet mega bijzonder.

2 opmerkingen:

  1. Vooral het rode / koraalachtige lakje is onwijs mooi en ideaal voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Speciaal zijn ze zeker! Ik had ze nog wat feller verwacht, maar ze zijn dan ook gebleekt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.