vrijdag 3 oktober 2014

New in: Loavies Brown Leopard Sneakers


Eén van de aankomende najaar trends is over duidelijk dierenprint, maar eigenlijk was ik daar nooit zo van gecharmeerd. Dierenprint en dan voornamelijk panter printjes ogen al gauw goedkoop en ordinair en dat lijkt me iets wat eigenlijk niemand wil. Toch zag ik steeds meer leuke outfits mét panter print en dat is dus ook de rede waarom ik voor deze sneakers ben gevallen.




Ik dus lekker blij met m'n nieuwe fashionable schoenen, maar toch merkte ik dat ik wisselende reacties kreeg. De een vond ze fantastisch, iemand anders vond ze ronduit afschuwelijk en weer een ander vond het niets voor mij: "Ik vind het toch meer iets voor ordinaire types." (Indirect compliment, ik ben dus blijkbaar niet ordinair, maar dat terzijde.) Dat soort reacties moeten ook gewoon kunnen want ik snap het echt heel goed, het kan ook heel ordinair ogen.



En toch denk ik, dat panter print niet per se ordinair hoeft te zijn. Het hangt er net vanaf hoe je het combineert. Met een jeans, een blouse met een mooie kraag en je haar in een vlecht kan dat denk ik een hele leuke outfit opleveren.Vandaar dat ik denk dat het zeker weer 'legaal' mag zijn in fashionwereld, mits je het goed combineert.


Nu ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar jullie mening. Je mag het natuurlijk afschuwelijk vinden, maar ik denk dat je er toch aan zult moeten wennen. Dierenprints zijn helemaal in en zullen (denk ik) steeds meer in het straatbeeld te zien zijn.


Loavies Brown Leopard Sneakers zijn hier te koop voor €19,95.

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.